Bölgemiz spor camiasının sevilen isimlerinden Mehmet Çetinkaya, Darıca Marmara Osmangazispor Başkanı olarak 10.yılına girdi. 2006 yılında mavi-beyazlı ekibi devralan ve o yıldan bu yana başkanlık görevini yerine getiren Çetinkaya, geçtiğimiz günlerde yapılan kongrede yeniden başkanlığa getirildi. Sportif başarıdan ziyade geleceğe yönelik sağlam adımlar atmaları gerektiğini ifade eden Çetinkaya, “Her şeyden önce kulüp olmalıyız. Bunun da temeli iyi bir altyapıdan geçiyor. Hazıra dağ dayanmaz demişler. Bu zamana kadar hep transfer yaparak kendimizi kandırdık. Amacımız Türk futboluna hizmet etmekse altyapıya ağırlık vermeliyiz. Temeli sağlama aldıktan sonra sportif başarı kendiliğinden gelir” diye konuştu. Hafta sonu Üçtepe ile 1.Küme’ye yükselme play-off ilk maçında karşılaşacaklarını hatırlatan Çetinkaya, “Futbolda yüzde yüz diye bir şey yok. Futbolcularımıza güveniyoruz. Nasibimizde varsa 1.Küme’ye çıkarız” dedi.DARICA MARMARA OSMANGAZİ YÖNETİM KURULUMehmet Çetinkaya: BaşkanErsin Erik: Başkan YardımcısıErtuğrul Çetinkaya: Başkan YardımcısıVeysel Özgür: Başkan YardımcısıErdoğan Güzeltepe: Başkan YardımcısıOsman Usta: Başkan YardımcısıBayram Usta: As BaşkanFatih Özkan: Futbol Şube SorumlusuSerdar Cavdar: Basın SözcüsüMuhammet Çetinkaya: MuhasipSerhat Özçelik: Sekreter
SPOR
Yayınlanma: 12 Mayıs 2016 - 15:37
Güncelleme: 12 Mayıs 2016 - 15:49
10 yılı devirdi
SPOR
12 Mayıs 2016 - 15:37
Güncelleme: 12 Mayıs 2016 - 15:49









