Son olarak 2007-2008 sezonunda Trabzon’da yapılan Play-Off maçlarında 2.Lig’i gören Darıca Gençlerbirliği mutlu sona artık çok yakın. Ligin ikinci yarısında olağanüstü bir performans sergileyen ve 20.haftadan itibaren zirveye kurularak şampiyonluğa inancını gösteren sarı-yeşilli ekip, Yeni Orduspor deplasmanından 3-1’lik skorla galip ayrılarak şampiyonluk kupasının bir kulbundan tuttu. Temsilcimiz Ordu’daki maçta gol perdesini Halil’le araladı. 29’da gelen gol ilk yarının skorunu belirlerken, ev sahibi takım 60’da 1-1’i buldu. Panik yapmadan akıllı bir futbol sergileyen sarı-yeşilli takım dakikalar 65’i gösterdiğinde Bünyamin’in müthiş golüyle tekrar öne geçti. Bu gol Yeni Ordu’nun direncini kırarken, maçta son sözü 88’de penaltıdan Cafercan söyledi:3-1. 69 puana ulaşan sarı-yeşilliler sezonun son maçında kendi göbeğini kesecek. 0-0’ın rövanşında Muğlaspor’u konuk edecek olan sarı-yeşilliler kazandığı takdirde adını 2.Lig’e yazdıracak.
SPOR
Yayınlanma: 29 Nisan 2018 - 18:00
Güncelleme: 29 Nisan 2018 - 23:14
10 yıllık hasret bitiyor
Dile kolay 10 yıldır şampiyonluğu kovalayan Darıca Gençlerbirliği’nde hasret bu hafta bitiyor. Yeni Orduspor’u deplasmanda 3-1 yenerek önemli bir virajı geride bırakan sarı-yeşilli ekip, Pazar günü Muğlaspor ile şampiyonluk maçına çıkacak. Temsilcimiz kazandığı takdirde adını 2.Lig’e yazdıracak.
SPOR
29 Nisan 2018 - 18:00
Güncelleme: 29 Nisan 2018 - 23:14









