Türk Polis Teşkilatı’nın 171. kuruluş yıl dönümü ve 10 Nisan Polis Haftası Türkiye genelinde olduğu gibi Gebze’de çeşitli etkinliklerle kutlanmaya başladı. Hafta boyunca devam eden etkinlikler kapsamında dün Atatürk Anıtı’na İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından çelenk bırakıldı. Daha sonra kent protokolü, Gebze Emniyeti’ne giderek tebrik ziyaretinde bulundu. GTO Başkanı Nail Çiler, STK temsilcileri, siyasi partilerin ilçe başkanları, askeri erkan ve çok sayıda vatandaş emniyet güçlerini yalnız bırakmadı.EMNİYET DERNEĞİ’NDEN AÇIKLAMA
Öte yandan Gebze Emniyet Asayiş ve Trafik Hizmetlerini Destekleme Derneği’nden de bir açıklama geldi. Dernek Başkanı Yıldıray Turan yayınladığı mesajında polis haftasını kutladı. Turan açıklamalarında, “Ülkemizin en köklü kurumlarından biri olan Emniyet teşkilatımızın kuruluşunun yıl dönümünün arifesindeyiz. 171 yıldır olduğu gibi içinde bulunduğumuz bugünkü koşullarda da gerek devletin bekasını gerekse vatandaşımızın can ve mal güvenliğini temin eden ve 24 saat görevinin başında özveriyle hizmet veren cefakâr, fedakâr emniyet mensuplarının Polis Haftası'nı kutluyorum. 10 Nisan 1845 yılında kurulan Türk Polis Teşkilatı, suç işlenmesini önlemek ve suçluları adalete teslim etmek gibi önemli görevleri yerine getirmenin yanı sıra, ülkemizdeki huzur ve güven ortamının sağlanmasında da büyük rol üstlenmektedir. Kamu düzenini koruyan kanunların uygulanmasında emniyet teşkilatımıza önemli görevler düşmektedir. Emniyet teşkilatımız, devletimizin demokratik otoritesinin meşru gücünü temsil etmektedir. Bilinmelidir ki demokrasinin yaşaması, huzur ve güvenliğin sağlanmasıyla mümkündür. Gücünü halktan ve kanunlardan alan Türk Polisi, görevini her zaman yapmış, gerektiğinde canını vererek görevlerini yerine getirmiş, bundan dolayı da toplumumuzun güven ve takdirini kazanmıştır. Gebze Asayiş ve Emniyet Destekleme Derneği olarak bizde dün ve bugün olduğu gibi yarında polisimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Elimizden geldiğince emniyet teşkilatımıza olan desteğimiz kamuoyunun yardımı ile daha da artacaktır. Bu vesile ile şanlı Türk polis teşkilatının 171. kuruluş yılını kutlar, bugüne kadar ülkesi için canını vererek şehit olmuş emniyet mensuplarını rahmetle yâd ederim. Allah onların yar ve yardımcısı olsun" ifadelerine yer verdi.
Öte yandan Gebze Emniyet Asayiş ve Trafik Hizmetlerini Destekleme Derneği’nden de bir açıklama geldi. Dernek Başkanı Yıldıray Turan yayınladığı mesajında polis haftasını kutladı. Turan açıklamalarında, “Ülkemizin en köklü kurumlarından biri olan Emniyet teşkilatımızın kuruluşunun yıl dönümünün arifesindeyiz. 171 yıldır olduğu gibi içinde bulunduğumuz bugünkü koşullarda da gerek devletin bekasını gerekse vatandaşımızın can ve mal güvenliğini temin eden ve 24 saat görevinin başında özveriyle hizmet veren cefakâr, fedakâr emniyet mensuplarının Polis Haftası'nı kutluyorum. 10 Nisan 1845 yılında kurulan Türk Polis Teşkilatı, suç işlenmesini önlemek ve suçluları adalete teslim etmek gibi önemli görevleri yerine getirmenin yanı sıra, ülkemizdeki huzur ve güven ortamının sağlanmasında da büyük rol üstlenmektedir. Kamu düzenini koruyan kanunların uygulanmasında emniyet teşkilatımıza önemli görevler düşmektedir. Emniyet teşkilatımız, devletimizin demokratik otoritesinin meşru gücünü temsil etmektedir. Bilinmelidir ki demokrasinin yaşaması, huzur ve güvenliğin sağlanmasıyla mümkündür. Gücünü halktan ve kanunlardan alan Türk Polisi, görevini her zaman yapmış, gerektiğinde canını vererek görevlerini yerine getirmiş, bundan dolayı da toplumumuzun güven ve takdirini kazanmıştır. Gebze Asayiş ve Emniyet Destekleme Derneği olarak bizde dün ve bugün olduğu gibi yarında polisimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Elimizden geldiğince emniyet teşkilatımıza olan desteğimiz kamuoyunun yardımı ile daha da artacaktır. Bu vesile ile şanlı Türk polis teşkilatının 171. kuruluş yılını kutlar, bugüne kadar ülkesi için canını vererek şehit olmuş emniyet mensuplarını rahmetle yâd ederim. Allah onların yar ve yardımcısı olsun" ifadelerine yer verdi.





