Babaeski galibiyetiyle moral bulan Gebzespor’da futbolcular iki günlük izinin keyfini çıkaracak. 3 maçtır kazanamamanın vermiş olduğu stresi farklı galibiyetle yenen Gebzespor, Hereke ve Demir’in yenilmesi sonucunda ise en iyi 2.Kocaeli takımı olma unvanını elde etmeyi garantilemişti. Oyuncularına iki günlük izin jesti yapan teknik direktör Cengiz Demir, herkesin Çarşamba günü saat 14.00’de tesislerde hazır olmasını istedi. Mor-Beyazlılar Pazar günü oynayacağı Ergene Velimeşe maçının hazırlıklarına çarşamba günü saat 15.00’de yapacağı idmanla başlayacak.
SPOR
Yayınlanma: 28 Mart 2016 - 16:55
2 günlük izni hak ettiler
SPOR
28 Mart 2016 - 16:55









