2.Küme’de Play-Off heyecanı kapıda. Eleme sistemine göre oynanacak maçlar sonunda iki takım 1.Küme vizesi alacak. Pazar günkü mücadelelerde gözler temsilcilerimizde olacak. Arapçeşme Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’nda saat 14.00’de Gölcük İ.Y. ile, Çerkeşli Derince Suni Çim Stadı’nda saat 15.30’da Mertspor’la, Darıcaspor Körfez Esentepe Stadı’nda saat 15.00’de Kadıköy’le, Darıca Marmara Osmangazi ise aynı sahada saat 17.00’de Üçtepe ile karşılaşacak. 1.Eleme müsabakaları sonunda kazanan 7 takım kura çekimi ile eşleşecek ve bir takım bay geçerek tur atlayacak. 2. Tur’da rakiplerini eleyen 4 takım yine kura çekimiyle eşleşecek ve kazanan takımlar 1.Küme’ye yükselecek.
SPOR
Yayınlanma: 10 Mayıs 2016 - 15:49
2.Küme Play-Off başlıyor
SPOR
10 Mayıs 2016 - 15:49









