Yeni yılda birçok projenin hayata geçeceğini müjdeleyen Köşker, “Öncelikle yeni yılın ülkemize huzur ve hayırlar getirmesini Cenab’ı Allah’tan niyaz ediyorum. İnşallah 2016 Türkiye’sinde terörün bittiğine şahitlik ederiz. Tek temennimiz tüm Türkiye karşıtlarına rağmen ülkemizin daha da güçlü kalmasıdır. Bunun için bizlerde yerel yönetimler olarak sürekli halkın içinde oluyor, vatandaşın derdine derman buluyoruz. Allah’ın izni ile de 2016’da birçok projemizi de inşa etmiş olacağız” şeklinde konuştu.“GEBZE’NİN YENİ YILDA TRAFİK SORUNU KALMAYACAK”
Gebze’nin en büyük problemlerinden olan trafik sorununa da değinen Köşker, “Topçular kavşağı açılıyor Gebze’nin yeni yılda trafik sorunu kalmayacak. Bunun için gayretli bir çalışma içindeyiz. Tamamı Gebze Belediyesi bütçesinden karşılanarak hayata geçirilecek olan Topçular Kavşağı’nı yeni yılın ilk ayında trafiğe açıyoruz. Topçularla birlikte kentin trafik sorununa ciddi bir nebzede neşter vurmuş olacağız. Şu an son aşamasında olan bu projenin hayata geçmesi ile hemen akabinde Anibal Battı Çıktısı’na kazma vurulacak. Karayolları Genel Müdürlüğü ile yakın teyakkuzdayız. Anibal’ı genişletmek istiyoruz Anibal Kavşağı projesine Topçular’ın bitimi sonrası başlanılacak. Karayolları Genel Müdürlüğü ile sürekli iletişim halindeyiz. İhaleyi alan firma son hazırlıklarını yapmış, ilk kazma için müdürlüğün talimatını bekliyor” mesajını verdi.MEVCUT PROJELERİN ETKİ ALANLARI GENİŞLETİLECEK
Bekleyiş sürecinin başından itibaren mevcut projenin genişletilmesi için çalışmalar yapıldığını söyleyen Köşker sözlerini, “Güzel bir noktaya geldik, umarım projenin etki alanı daha da genişleyecek. Her iki önemli proje halkın hizmetine sunulduğunda Gebze’nin trafik sorununu rahatlatmış oluruz. Yeni yılı içtenlikle kutluyorum İyisi ve kötüsü ile Gebze’deki 13 yıllık siyasi yaşamımda ve 7 yıldır da Gebze Belediye Başkanlığı görevimde hemşehrilerimize hizmet etmenin onurunu ve gururunu yaşıyorum. Gebze için yeni yılın en hayırlı yıl olmasını diliyorum. 2016 inşallah Gebze’nin ve Gebzelinin yılı olacak. Birçok önemli proje bu yıl bitecek veya başlayacak. O yüzden ben Gebze adına 2016’nın güzel geçeceğini düşünüyorum. Bu vesile ile tüm yurttaşlarımızın yeni yılını kutlar, sağlık ve esenlikler diliyorum” diyerek sonlandırdı.
Gebze’nin en büyük problemlerinden olan trafik sorununa da değinen Köşker, “Topçular kavşağı açılıyor Gebze’nin yeni yılda trafik sorunu kalmayacak. Bunun için gayretli bir çalışma içindeyiz. Tamamı Gebze Belediyesi bütçesinden karşılanarak hayata geçirilecek olan Topçular Kavşağı’nı yeni yılın ilk ayında trafiğe açıyoruz. Topçularla birlikte kentin trafik sorununa ciddi bir nebzede neşter vurmuş olacağız. Şu an son aşamasında olan bu projenin hayata geçmesi ile hemen akabinde Anibal Battı Çıktısı’na kazma vurulacak. Karayolları Genel Müdürlüğü ile yakın teyakkuzdayız. Anibal’ı genişletmek istiyoruz Anibal Kavşağı projesine Topçular’ın bitimi sonrası başlanılacak. Karayolları Genel Müdürlüğü ile sürekli iletişim halindeyiz. İhaleyi alan firma son hazırlıklarını yapmış, ilk kazma için müdürlüğün talimatını bekliyor” mesajını verdi.MEVCUT PROJELERİN ETKİ ALANLARI GENİŞLETİLECEK
Bekleyiş sürecinin başından itibaren mevcut projenin genişletilmesi için çalışmalar yapıldığını söyleyen Köşker sözlerini, “Güzel bir noktaya geldik, umarım projenin etki alanı daha da genişleyecek. Her iki önemli proje halkın hizmetine sunulduğunda Gebze’nin trafik sorununu rahatlatmış oluruz. Yeni yılı içtenlikle kutluyorum İyisi ve kötüsü ile Gebze’deki 13 yıllık siyasi yaşamımda ve 7 yıldır da Gebze Belediye Başkanlığı görevimde hemşehrilerimize hizmet etmenin onurunu ve gururunu yaşıyorum. Gebze için yeni yılın en hayırlı yıl olmasını diliyorum. 2016 inşallah Gebze’nin ve Gebzelinin yılı olacak. Birçok önemli proje bu yıl bitecek veya başlayacak. O yüzden ben Gebze adına 2016’nın güzel geçeceğini düşünüyorum. Bu vesile ile tüm yurttaşlarımızın yeni yılını kutlar, sağlık ve esenlikler diliyorum” diyerek sonlandırdı.






