İkinci yarıya 3-3’lük Gölcük beraberliğiyle başlayan, ardından deplasmanda Niğde’yi tek golle geçerek Play-Off umutlarını yeşerten Darıca G.B., puan kaybına tahammülü olmadığı maçta Beylerbeyi ile karşılaşacak. Artık her maçı final gözüyle gören Darıca, geçtiğimiz hafta teknik direktör Ramazan Silin ve yardımcılarının izlediği Beylerbeyi’ni ezberlemiş durumda. Bay geçirdiği haftada çok iyi hazırlanma fırsatı bulan Darıca, 3 puana yakın duruyor. Pazar günü saat 13.30’da başlayacak maçı Erzurum bölgesi hakemi Cihat Çelikdağ yönetecek. Temsilcimizde sarı kart cezalısı olan Selçuk forma giyemeyecek.KALEYİ GÖRDÜĞÜNÜZ YERDEN VURUN!Teknik Direktör Ramazan Silin, dünkü çalışma sırasında oyuncularıyla sürekli diyalog halindeydi. Oyuncularına kaleyi gördüklerinde şut çekmeleri emrini veren Silin, bu çalışmaların karşılığını Beylerbeyi maçında almak istiyor.Kritik maça ilişkin olarak son değerlendirmesini yapan Silin, “Kendimizi gole programladık. Çalışmalarımız da bu yöndeydi. Oyuncuların performansından memnunum. Hepsi de istekli, çalışma hırsı ve isteği üst düzeydeydi. Verimli bir çalışma oldu. Ağırlıklı golü düşündük. Gol atmalıyız. Gol atamazsak, istediğimiz 3 puana ulaşamayız. Herkes bunun bilincinde. İyi bir çalışma oldu. Bu çalışmaların karşılığını Beylerbeyi maçında almak istiyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 29 Ocak 2016 - 16:36
3 puan şart BEYLER!
3.Lig’de Play-Off’u kovalayan Darıca Gençlerbirliği’nde 15 günlük hasret bitiyor. Geçen haftayı bay geçen sarı-yeşilli ekip, pazar günü sahasında Beylerbeyi ile karşılaşacak. İlk maçı 3-2 kaybeden Darıca bu kez iddialı. Mücadele 13.30’da başlıyor.
SPOR
29 Ocak 2016 - 16:36









