17 Ekim 2001 yılında kurulan AK Parti Kocaeli teşkilatı kuruluşunun 15’inci yıl dönümünü bu akşam partinin kurucu 50 kişilik kadro ile Beyt-ül Kebap’ta verilen yemekte kutladı. Kutlama sonrası AK Parti teşkilatı Uluslararası Fuar Merkezi’nde 93’üncü İl Danışma Meclisi’ni gerçekleştirdi. Danışma Meclisi'ne Mili Savunma Bakanı Fikri Işık, Bilim Sanayi ve Teknoloji eski Bakanı Nihat Ergün, Milletvekilleri Cemil Yaman, Mehmet Akif Yılmaz, İlyas Şeker, Radiye Sezer Katırcıoğlu, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, belediye başkanları, ilçe başkanları ve parti teşkilatı katılım gösterdi. Yoğun katılımla gerçekleşen danışma meclisine yaklaşık 4 bin kişi katıldı.İLK GÜNKÜ AŞKLA
İlk olarak konuşma yapan İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, “Bu ay ki yapmış olduğumuz danışma bu ay farklılık gösteriyor. 15 yıl önce kurulan partimizin kutlama yemeğini ekledik. Kurucu liderimiz Cumhurbaşkanımızın meşalesini yakmış olduğu meşale 17 Ekim 2001’de Kocaeli’ye düştü. O gün AK Partili olmak bugün kadar gurur vericiydi. Ama kolay değildi. Kurucu il başkanımız ve il yönetimimiz öyle temel attı ki kurucu ruhunu kaybetmeden ilk günkü aşkla bu salonda toplandı” şeklinde konuştu. 19 KERE BİRİNCİ OLDUK
“AK Parti 3 Kasım seçimlerinin fişeğini Kocaeli’den verdi” diyen Ceyhan, “O gün bir avuç insan AK Parti’yi göklere çıkardı. Biz 2015’te göreve geldik. 3 gün sonra seçim hazırlıklarına başladık. 7 Haziran seçimlerinde sonuç beklediğimiz gibi olmadı. Kocaeli’de yüzde 46 oy kaybettik. 1 Kasım seçimlerine hazırlandık ve yüzde 56 buçuk oyla, 61 yıl sonra en yüksek oyu bu kadrolarla aldık. Kocaeli olarak görevli olduğumuz Teşkilat Performans Sistemi’nde 20 aydır 19 kere birinci olduk” ifadelerini kullandı.
DEDİKODUYA KULAK ASMIYORUZ
Ceyhan şunları söyledi: “15 Temmuz darbe girişimini hep birlikte atlattık. Bu darbeyi olsa olsa teşkilatlarımızla aşarız dedik. Tüm kentimizden darbeye karşı olan partililerimiz il binasında topladık. Yarım saatte kalmadan herkes toplandı. FETÖ mücadelemizi yapıyoruz. Hiçbir dedikoduya kulak asmıyoruz. Önümüzde bir tek sorun var. Yeni anayasa ve başbakanlık sistemi. Vekillerimiz yeni anayasaya için çalışacak. Anayasanın en yüksek oyla çıkması için mücadelemizi sürdüreceğiz.”
İlk olarak konuşma yapan İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, “Bu ay ki yapmış olduğumuz danışma bu ay farklılık gösteriyor. 15 yıl önce kurulan partimizin kutlama yemeğini ekledik. Kurucu liderimiz Cumhurbaşkanımızın meşalesini yakmış olduğu meşale 17 Ekim 2001’de Kocaeli’ye düştü. O gün AK Partili olmak bugün kadar gurur vericiydi. Ama kolay değildi. Kurucu il başkanımız ve il yönetimimiz öyle temel attı ki kurucu ruhunu kaybetmeden ilk günkü aşkla bu salonda toplandı” şeklinde konuştu. 19 KERE BİRİNCİ OLDUK
“AK Parti 3 Kasım seçimlerinin fişeğini Kocaeli’den verdi” diyen Ceyhan, “O gün bir avuç insan AK Parti’yi göklere çıkardı. Biz 2015’te göreve geldik. 3 gün sonra seçim hazırlıklarına başladık. 7 Haziran seçimlerinde sonuç beklediğimiz gibi olmadı. Kocaeli’de yüzde 46 oy kaybettik. 1 Kasım seçimlerine hazırlandık ve yüzde 56 buçuk oyla, 61 yıl sonra en yüksek oyu bu kadrolarla aldık. Kocaeli olarak görevli olduğumuz Teşkilat Performans Sistemi’nde 20 aydır 19 kere birinci olduk” ifadelerini kullandı.
DEDİKODUYA KULAK ASMIYORUZCeyhan şunları söyledi: “15 Temmuz darbe girişimini hep birlikte atlattık. Bu darbeyi olsa olsa teşkilatlarımızla aşarız dedik. Tüm kentimizden darbeye karşı olan partililerimiz il binasında topladık. Yarım saatte kalmadan herkes toplandı. FETÖ mücadelemizi yapıyoruz. Hiçbir dedikoduya kulak asmıyoruz. Önümüzde bir tek sorun var. Yeni anayasa ve başbakanlık sistemi. Vekillerimiz yeni anayasaya için çalışacak. Anayasanın en yüksek oyla çıkması için mücadelemizi sürdüreceğiz.”









