3030 Sivil Toplum Kuruluşuyla Türkiye’de beşinci olan Kocaeli, yaklaşık aynı oranla İzmit’te STK’ların varlığı noktasında kentimizde birinci sırayı alıyor. Başiskele ilçesinin son sırada olduğu Kocaeli’de, 2011 yılında faaliyete giren ve önemli bir işleve ulaşan Sivil Toplum Merkezi(STM) kurulduğu andan itibaren 13.933 toplantıya ev sahipliği yaptı. Gebze ve İzmit’teki iki merkezden 549.065 vatandaşımız hizmet aldı.HERŞEY DEVLETTEN BEKLENMEMELİDİR
Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu konuşmasına, “Her şey devletten beklenmemelidir. Derneklerimiz, vakıflarımız ve STK’larımız hizmet üretmede kendi projelerini kendileri ortaya koymalıdırlar. Sivil Toplum Merkezimiz tam da burada devreye giriyor. Her türlü faydalı işte burası sizin evinizdir. Hizmet için vardır. Ülkemizde ve kentimizde evlatlarımız için ne yapmamız gerekiyorsa onu yapacağız. Beyni güçlü ve ahlakıyla güzel insanlar derneklerimizde görev almalıdırlar. STK’ların tedrisatından güzel gençler yetişmelidir” açıklamalarını yaptı. Karaosmanoğlu, STK temsilcileriyle görüş alışverişi yaparken, hatıra fotoğrafı da çektirmeyi ihmal etmedi.
Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu konuşmasına, “Her şey devletten beklenmemelidir. Derneklerimiz, vakıflarımız ve STK’larımız hizmet üretmede kendi projelerini kendileri ortaya koymalıdırlar. Sivil Toplum Merkezimiz tam da burada devreye giriyor. Her türlü faydalı işte burası sizin evinizdir. Hizmet için vardır. Ülkemizde ve kentimizde evlatlarımız için ne yapmamız gerekiyorsa onu yapacağız. Beyni güçlü ve ahlakıyla güzel insanlar derneklerimizde görev almalıdırlar. STK’ların tedrisatından güzel gençler yetişmelidir” açıklamalarını yaptı. Karaosmanoğlu, STK temsilcileriyle görüş alışverişi yaparken, hatıra fotoğrafı da çektirmeyi ihmal etmedi.









