Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Doğan Erol yaptığı yazılı açıklamada ‘’Kocaeli Büyükşehir Belediyesi olarak 65 yaş ve üstü vatandaşların ücretsiz taşınması ile ilgili listeyi ödemeleri yapacak olan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na gönderdik. Bakanlıkla gerekli görüşmeleri yaptık. Bakanlık görevlileri ödemenin bu ay içerisinde yapacağını bildirdiler. Konunun takipçisiyiz” dedi
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Nisan 2016 - 09:57
65 yaş üstü için liste bakanlığa gönderildi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Doğan Erol, 65 yaş ve üstü vatandaşların ücretsiz taşınması ile ilgili açıklama yaptı
GÜNDEM
07 Nisan 2016 - 09:57





