İçişleri Bakanlığı çok önemli bir karar açıkladı. Koronavirüs vakasında riskli grup olarak adlandırılan 65 yaş ve üzeri vatandaşların sokağa çıkması sınırlandırıldı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Bu gece yarısı saat 24.00 itibariyle 65 yaş ve üstü ayrıca kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımızın ikametlerinden dışarı çıkmaları, park, bahçe gibi açık alanlarda dolaşmaları İl İdaresi Kanunun 11. Maddesi ve Umumi Hıfzıssıhha Kanunun 27. Maddesi kapsamında sınırlandırılmıştır. Ayrıntılı bilgi saat 19.30’da vatandaşlarımıza açıklanacaktır. Kamuoyuna sargıyla duyurulur" denildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Mart 2020 - 19:29
65 yaş ve üstü vatandaşlara sokağa çıkma yasağı
İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan son dakika açıklamasında, "Bu gece yarısı saat 24.00 itibariyle 65 yaş ve üstü ayrıca kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımızın ikametlerinden dışarı çıkmaları, park, bahçe gibi açık alanlarda dolaşmaları İl İdaresi Kanunun 11. Maddesi ve Umumi Hıfzıssıhha Kanunun 27. Maddesi kapsamında sınırlandırılmıştır" denildi.
GÜNDEM
21 Mart 2020 - 19:29







