Cumhuriyetimizin 92. yıl dönümün çerçevesinde Gebze’de tertiplenen kutlama programları önceki gün Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk anıtına çelenk sunumuyla başladı. Kaymakam Mehmet Arslan, Garnizon Komutanı ve Gebze Belediye başkanı Adnan Köşker Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu yaptılar. Cumhuriyet kutlamaları dün de resmi törenlerle devam etti. Gebze Kaymakamlığı tarafından hazırlanan kutlama programı sabah 09.30’da Kaymakam Arslan’ın tebrikleri kabulüyle başladı. Saat 10.30’da ise Gebze Kent Meydanı’nda kutlama ve resmigeçit töreni yapıldı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Ekim 2015 - 09:49
92 yıllık şeref!
GÜNDEM
30 Ekim 2015 - 09:49





