Darıca Gençlerbirliği’nde teknik patron Ramazan Silin, Maltepe karşısında alınan sezonun ilk galibiyetini Adliye deplasmanında tekrarlamak amacında. A planını galibiyet üzerine kuran Silin’in B planında ise yenilme yani beraberlik var. Adliye karşısında öncelik taktiğini kazanmak üzerine hazırlayan tecrübeli teknik adamın bu maçta bir de B planı olacak. Ostim Stadı’nda maçın gidişatına göre gelişecek bu taktik yenilmeme üzerine kurulu. Sarı-Yeşilli hoca kafasında geliştirdiği plana göre Ankara’dan her halükarda puanla dönecek. Bu taktiği oyuncularına da anlatan Ramazan Silin hesaplarını iki ayrı plan üzerine yapıyor.3 PUANA YOLCULUKDarıca Gençlerbirliği kafilesi yarın direksiyonu Ankara’ya kırıyor. Adliye ile sezonun ilk deplasman maçına çıkacak olan ekibimiz Cuma namazından sonra başkente hareket edecek. Radisson Blu Otel’de maç saatini bekleyecek olan sarı-yeşilli takımda tek hedef var, o da mutlak 3 puan.
SPOR
Yayınlanma: 08 Eylül 2016 - 13:34
Güncelleme: 08 Eylül 2016 - 14:33
A planı: Kazan, B planı: Yenilme
Darıca Gençlerbirliği teknik direktörü Ramazan Silin, zorlu Adliye deplasmanı öncesi futbolcularıyla yakın kontak içinde. Oyuncularına kazanma düşüncesini aşılayan Silin, ilk hafta galibiyetinin tekrarlanmasını istiyor.
SPOR
08 Eylül 2016 - 13:34
Güncelleme: 08 Eylül 2016 - 14:33









