Ak Parti’nin en sıkıntılı dönemlerinde iki defa Gebze İlçe Başkanlığı’nda bulunan ve 2011 genel seçimlerinde Kocaeli Milletvekili seçilerek başarılı bir siyasi kariyere sahip olan Mehmet Ali Okur, dava adamlığı konusunda örnek oluyor. 1 Kasım seçimleri için saha da olan Okur, adaymış gibi çalışması dikkatlerden kaçmıyor. Partisi tarafından geçtiğimiz hafta Makedonya’ya görevlendirilen ve oradaki yurttaşlarımızla görüşen Okur, yurda döner dönmez hızını kesmedi. Gerek Gebze gerekse diğer ilçeler tarafından yapılan seçim çalışmalarına destek veren Okur, en son da önceki gün daha önce koordinatörlüğünü yaptığı Düzce’ye gitti.İLK DURAK ÇİLİMLİ İDİ
Okur’u Düzce’de Milletvekili ve yakın arkadaşı Fevai Arslan karşıladı. Çilimli ilçesindeki programda ilçedeki köy ve mahalle muhtarlarıyla buluşmasına katılan Okur kısa bir konuşma yaparak 1 Kasım’ın önemine değindi. Düzce’yi çok iyi bildiğini de aktaran Okur, “Düzce benim için çok önem arz ediyor. Buradaki görevim sayesinde ikinci memleketim oldu diyebilirim. Çok güzel dostluklar ve arkadaşlıklar edindim. Bana burada kapılarını açan herkese teşekkürlerimi borç bilirim” diye ifade etti.
Okur’u Düzce’de Milletvekili ve yakın arkadaşı Fevai Arslan karşıladı. Çilimli ilçesindeki programda ilçedeki köy ve mahalle muhtarlarıyla buluşmasına katılan Okur kısa bir konuşma yaparak 1 Kasım’ın önemine değindi. Düzce’yi çok iyi bildiğini de aktaran Okur, “Düzce benim için çok önem arz ediyor. Buradaki görevim sayesinde ikinci memleketim oldu diyebilirim. Çok güzel dostluklar ve arkadaşlıklar edindim. Bana burada kapılarını açan herkese teşekkürlerimi borç bilirim” diye ifade etti.
ARSLAN MEMNUN KALDI
Çilimli’deki program sonrası sahil kenti Akçakoca’ya geçen Okur, Milletvekili Fevai Arslan ile birlikte öğle namazı sonrası vatandaşla buluştu. Esnaf ziyaretinde Arslan’a eşlik eden Okur, burada da seçimlerle alakalı bilgiler aktardı. Daha sonra hasta ziyareti yaparak gününü tamamlayan Okur Gebze’ye döndü. Ziyaretinden ötürü memnuniyetini dile getiren Arslan ise, “Hem Düzce’yi hem de bizleri yalnız bırakmamasından dolayı Mehmet Ali kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.









