Hatayspor’un Adanaspor’u 2-1 yenerek Süper Lig’e yükselmesi Hataylıları sevince boğarken, bu mutluluğa aslen Hataylı olan Gebze İlçe Emniyet Müdürü Adil Uğur Bilgili de katıldı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte duygularını sosyal medyaya yansıtan Bilgili, “İşte bu be Hatay’ım. Benim canım memleketim” ifadelerini paylaşarak Hatayspor’un Süper Lig coşkusuna ortak oldu. Bilgili’nin bu paylaşımı çok sayıda beğeni ve yorum aldı. Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olarak bilinen Bilgili’nin, 2020-2021 sezonunda renklerine gönül verdiği Fenerbahçe’yi mi, yoksa memleketinin takımı Hatayspor’u mu tutacağı merak ediliyor. Bilgili’yi tanıyanlar ise, “Adil Müdür, Fenerbahçe-Hatayspor maçlarında dostluk kazansın ister” görüşünde birleşiyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 13 Temmuz 2020 - 11:29
Adil Müdürün Hatayspor mutluluğu
Hatayspor’un Süper Lig’e çıkma mutluluğuna Gebze İlçe Emniyet Müdürü Adil Uğur Bilgili de katıldı. Aslen Hataylı olan Bilgili, sosyal medyadan “İşte bu be Hatay’ım. Benim canım memleketim” ifadeleriyle duygularını paylaştı.
GÜNDEM
13 Temmuz 2020 - 11:29





