3.Lig 3. Grup’ta şampiyonluk mücadelesi veren Darıca Gençlerbirliği yarın Adliye karşısında 3 puan arayacak. Lige 3-0’lık Maltepe galibiyetiyle start veren sarı-yeşilli ekibimiz hafta içinde ise Gölcükspor’u Ziraat Türkiye Kupası 1.Tur maçında elemiş ve 2.Tur’da Ankaragücü ile eşleşmişti. Adliye maçıyla lige dönecek olan Ramazan Silin’in öğrencileri başkent Ankara’dan 3 puanla dönmeyi hedefliyor. Dün öğleden sonra Ankara’ya giden ve burada Radisson Otel’de maç saatini bekleyen Darıca’da eksik oyuncu bulunmuyor.2-2 BERABERE KALMIŞTIKDarıca Gençlerbirliği iki sezon önce aynı grupta yer aldığı Adliye ile ilk maçı yine deplasmanda oynamış ve rakibiyle 2-2 berabere kalmıştı. Bu maçın rövanşını ise 1-0 kazanan Darıca bugünkü maç öncesinde tüm planlarını 3 puan üzerine kurdu. Ostim Stadı’nda saat 16.00’da başlayacak maçı Balıkesir bölgesi hakemi Adnan Deniz Kayatepe yönetecek. Kayatepe’nin yardımcılıklarını Turhan Akbaş ve Kadir Beyaz yapacak.
SPOR
Yayınlanma: 09 Eylül 2016 - 14:29
Adliye kapısında 3 puan arıyoruz
3.Lig temsilcimiz Darıca G.B. yarın başkent Ankara’da ikinci maçına çıkıyor. İlk maçında Maltepe’yi 3-0 yenerek zirveye kurulan sarı-yeşilli ekibimizde hedef, Maltepe galibiyetini tekrarlamak. Ostim Stadı’nda saat 16.00’da başlayacak maçı Balıkesir bölgesi hakemi Adnan Deniz Kayatepe yönetecek.
SPOR
09 Eylül 2016 - 14:29









