2014 yerel seçimlerinde ikinci defa Gebze Belediye Başkanlığı koltuğuna oturan Adnan Köşker, 1 Kasım sonrası sık sık başkente gidiyor. Ulusal ve uluslar arası etkinliklerde boy göstermeye başlayan Köşker, başbakan yardımcıları, bakanlar ve milletvekilleri ile bir araya geliyor. En son Kazakistan’ın bağımsızlığının 24. yılı kutlamaları münasebetiyle Ankara’ya giden ve orada Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş ile Çalışma Bakanı Süleyman Soylu ile buluşan Köşker, şimdi de Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu’na konuk oldu. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ile beraber ‘Sağlıklı Kentler Birliği’ programını sürdüren Köşker, yarın Gebze’ye dönüş yapacak. Başkan Köşker’in bu hızlılığı siyasi kulislere de yansıdı. ‘Gebze’nin 2019 adayı Köşker mi olacak?’ sorusu akılara geldi. Duruma bakılırsa Adnan Köşker şimdiden hazıra benziyor.









