3.Lig ekibimiz Gebzespor, kendi liginin takımı Elaziz Belediyespor ile oynadığı hazırlık maçını 2-1 kazandı. Gebzespor takımı sahaya kalede Ahmet, Sırat, İslam, Ferhat, Abdulsamet, Yusuf, Kemal Ünal, Mustafa Kara, Oğuz, Emre Fırtına ve Tugay ilk 11’iyle çıktı. Elaziz karşısında Darıca Gençlerbirliği’ne karşı gösterdiği performansın üzerine koyan Mor-Menekşeler, futbol olarak beklenileni verdi. Emre Fırtına’yla 1-0’ı bulan Gebze, skor 1-1 olduktan sonra Kemal ile golü bularak yeniden öne geçti ve ilk yarı temsilcimizin 2-1 üstünlüğüyle tamamlandı. İdeal kadrosunu arayan teknik direktör Özgür Vurur ikinci yarıda oyuncu değişikliklerine gitti. Mahkûm bir futbol oynamayan Menekşe’nin sahada ne yaptığı belliydi. Rakibe boş alan bırakmayan, koşan, mücadele eden Gebzespor, maçı izleyenler tarafından beğenildi. İkinci yarıda başka gol olmadı ve Mor-Menekşeler kamptaki ilk hazırlık maçını 2-1 kazandı.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ağustos 2018 - 15:24
Afyon'dan iyi sinyaller:2-1
3.Lig’de mücadele edecek olsa da BAL bütçesine bir takım kuran Gebzespor, buna rağmen iyi sinyaller veriyor. Afyon kampındaki ilk hazırlık maçını Elaziz Belediyespor ile oynayan Mor-Menekşeler, iyi bir oyun ortaya koyduğu karşılaşmayı Emre Fırtına ve Kemal Ünal’ın golleriyle 2-1 kazandı.
SPOR
10 Ağustos 2018 - 15:24









