Futbol İl Temsilciliği, bu hafta açıkladığı programa 1.Küme maçı koymadı. Bilindiği gibi 38 takımın 4 ayrı grupta mücadele verdiği 1.Küme’de ilk yarı maçları geçen hafta sonu oynanan karşılaşmaların ardından tamamlanmıştı. Futbolun patronu Mithat Ağa, 1.Küme’ye devre arası tatili verdiklerini ve ikinci yarının 1-2 Aralık’ta oynanacak maçlar ile başlayacağını duyurdu.
SPOR
Yayınlanma: 20 Kasım 2018 - 13:25
Ağa, programa 1.Küme maçı koymadı
Futbol İl Temsilciliği, bu hafta açıkladığı programa 1.Küme maçı koymadı.
SPOR
20 Kasım 2018 - 13:25









