Gebzespor’un fanatik taraftarlarından Mıstan Sarıl, bugünkü idmanı ziyaret ederek teknik ekip ve futbolculara moral verdi. Kulübün yaşadığı sıkıntılı günlerde evinden tesislere yemek getiren ve herkes tarafından nasıl bir Gebzesporlu olduğu bilinen Sarıl, bu sezonda Menekşe’ye tam destek verdi. Deplasman dahil her maça giden Sarıl, bugün izlediği idmanda futbolculara tatlı ikram etti. Recep Serkan ve Erdi ile selfie çektirmeyi ihmal etmeyen Sarıl, Ergene Velimeşe maçı öncesinde futbolculara başarılar diledi.
SPOR
Yayınlanma: 31 Mart 2016 - 15:27
Ağızlar tatlandı
SPOR
31 Mart 2016 - 15:27









