Beylikbağı bölgesinde bulunan Yeşil Camii’nde imamlık yapan Ahmet Doğan, Gebze Belediyesi’nin davetlisi olarak Gebzeliler ile bir araya geldi. Belediyenin kültür-sanat etkinlikleri kapsamında Gebzelilere 'İmanın Tadı' konulu sohbet veren Ahmet Hoca, konuşmasına davete icabet eden konuklara teşekkür ederek başladı.
İKİ DEĞERLİ NİMET VARDIR
Ahmet Doğan Hoca sohbetinde, “Yüce Rab’ımızın biz kullarına iki değerli nimeti vardır. Bu nimetlerden bir tanesi hayat nimeti diğeri ise iman nimetidir. Hayat nimeti kazanılan bir nimet değildir ama iman nimeti kazanılarak elde edilen bir nimettir. İman gönül dünyamızda şüpheye yer vermeden kabullenmektir” ifadelerini kullandı. Ahmet Doğan’ın sohbetine Gebzeliler büyük ilgi gösterdi.

İKİ DEĞERLİ NİMET VARDIR
Ahmet Doğan Hoca sohbetinde, “Yüce Rab’ımızın biz kullarına iki değerli nimeti vardır. Bu nimetlerden bir tanesi hayat nimeti diğeri ise iman nimetidir. Hayat nimeti kazanılan bir nimet değildir ama iman nimeti kazanılarak elde edilen bir nimettir. İman gönül dünyamızda şüpheye yer vermeden kabullenmektir” ifadelerini kullandı. Ahmet Doğan’ın sohbetine Gebzeliler büyük ilgi gösterdi.






