Başbakan Yıldırım'ın konuşmasından satır başları şöyle;KERBELA BİZİM İÇİN ACIDIR, HÜZÜNDÜR, DERSTİR, İBRETTİR
"Mazlum ve maktul Hüseyin Efendimiz bize fitneden uzak durmanın önemini anlattı. Hırsın, aç gözlülüğün, tatmin olmayan ruhların nasıl zulüm ürettiklerini gösterdi. Kerbela, bizim için acıdır, hüzündür. Kerbela bizim için derstir, ibrettir. Kerbela'nın acısını, hüznünü içinde taşımayanlar Kerbela'dan ders çıkaramayanlar, ibret alamayanlar her gün yeni Kerbelalar üretirler. İşte bugün İslam coğrafyasının her köşesinde ne yazık ki, yeni Kerbelalar;a şahit oluyoruz. Her gün aşüreyi maalesef her gün Kerbela'yı tekrar yaşıyoruz. Bu coğrafyanın içinden çıkan, bu coğrafyanın insanı öldüren teröristler; yani ahir zaman Yezitleri her geçen gün acıyı bize yaşatıyorlar. Hz. Ali, Hz. Hüseyin Efendimizin izinden gittiğini iddia edenler her gün Yezidlik yaparak bize an be an Kerbela!yı yaşatıyorlar. Biz gerek ülkemizde, gerek coğrafyamızda yeni ve modern Yezidlerin kan dökmesi karşısında hakkı savunmaya devam edeceğiz. Gelin canlar bir olalım demeye devam edeceğiz. Aşık Veysel'in dizeleriyle "Yezid nedir ne Kızılbaş, değil miyiz hep bir gardaş, Bizi yakar bizim ataş Söndürmektir tek çaresi... Aynı kıbleye yönelenlerin birbirine düşman kesilmelerine hele hele birbirlerine silah doğrultmalarına, kanını akıtmalarına asla müsamaha göstermeyeceğiz."KİŞİ BAŞINA GELİRİ ARTTIRACAĞIZ YATIRIMA HIZ VERECEĞİZ
"Hz.Hasan, Hz. Hüseyin, Hz. Ali efendimizin mirasına sahip çıkacak, peygamberimizin izinden asla ayrılmayacağız. Üzerimizde milletin yüklediği ağır bir yük ve sorumluluk var. Her zaman ülkemiz, milletimiz için en iyi, en güzel, en doğruyu yapmak için canla başla çalıştık, çalışmaya devam edeceğiz. Projelerimizin, yatırımlarımızın biri bitmeden biri başlamalı ki, Türkiye büyümeye, güçlenmeye, kalkınmaya devam etsin. Bizim bu güzel ülke için hayallerimiz, hedeflerimiz var. Hedef; Türkiye';yi her yönüyle gelişmiş, bölgede örnek bir ülke haline getirmektir. Millete hizmette kendinize asla sınır koymayın. Çünkü biz ne kadar büyük hizmetler yaparsak yapalım, bu millet bunun daha fazlasını hak ediyor. Geçen hafta yeni yasama döneminin ilk grup toplantısını yaptık. 2017-2019 yıllarını kapsayan orta vadeli programımızı açkıladım. Eğitim, tarım gibi alanlarda büyük reform yapacağımızın altını çizdim. 3 yıllık program boyunca inşallah çıtayı daha da yükseye çıkaracağız, büyümeden asla taviz vermeyeceğiz. Kişi başına geliri arttıracağız, yeni iş, istihdam alanları oluşturacağız, 81 il için yatırımları arttırarak sürdüreceğiz.
"Mazlum ve maktul Hüseyin Efendimiz bize fitneden uzak durmanın önemini anlattı. Hırsın, aç gözlülüğün, tatmin olmayan ruhların nasıl zulüm ürettiklerini gösterdi. Kerbela, bizim için acıdır, hüzündür. Kerbela bizim için derstir, ibrettir. Kerbela'nın acısını, hüznünü içinde taşımayanlar Kerbela'dan ders çıkaramayanlar, ibret alamayanlar her gün yeni Kerbelalar üretirler. İşte bugün İslam coğrafyasının her köşesinde ne yazık ki, yeni Kerbelalar;a şahit oluyoruz. Her gün aşüreyi maalesef her gün Kerbela'yı tekrar yaşıyoruz. Bu coğrafyanın içinden çıkan, bu coğrafyanın insanı öldüren teröristler; yani ahir zaman Yezitleri her geçen gün acıyı bize yaşatıyorlar. Hz. Ali, Hz. Hüseyin Efendimizin izinden gittiğini iddia edenler her gün Yezidlik yaparak bize an be an Kerbela!yı yaşatıyorlar. Biz gerek ülkemizde, gerek coğrafyamızda yeni ve modern Yezidlerin kan dökmesi karşısında hakkı savunmaya devam edeceğiz. Gelin canlar bir olalım demeye devam edeceğiz. Aşık Veysel'in dizeleriyle "Yezid nedir ne Kızılbaş, değil miyiz hep bir gardaş, Bizi yakar bizim ataş Söndürmektir tek çaresi... Aynı kıbleye yönelenlerin birbirine düşman kesilmelerine hele hele birbirlerine silah doğrultmalarına, kanını akıtmalarına asla müsamaha göstermeyeceğiz."KİŞİ BAŞINA GELİRİ ARTTIRACAĞIZ YATIRIMA HIZ VERECEĞİZ
"Hz.Hasan, Hz. Hüseyin, Hz. Ali efendimizin mirasına sahip çıkacak, peygamberimizin izinden asla ayrılmayacağız. Üzerimizde milletin yüklediği ağır bir yük ve sorumluluk var. Her zaman ülkemiz, milletimiz için en iyi, en güzel, en doğruyu yapmak için canla başla çalıştık, çalışmaya devam edeceğiz. Projelerimizin, yatırımlarımızın biri bitmeden biri başlamalı ki, Türkiye büyümeye, güçlenmeye, kalkınmaya devam etsin. Bizim bu güzel ülke için hayallerimiz, hedeflerimiz var. Hedef; Türkiye';yi her yönüyle gelişmiş, bölgede örnek bir ülke haline getirmektir. Millete hizmette kendinize asla sınır koymayın. Çünkü biz ne kadar büyük hizmetler yaparsak yapalım, bu millet bunun daha fazlasını hak ediyor. Geçen hafta yeni yasama döneminin ilk grup toplantısını yaptık. 2017-2019 yıllarını kapsayan orta vadeli programımızı açkıladım. Eğitim, tarım gibi alanlarda büyük reform yapacağımızın altını çizdim. 3 yıllık program boyunca inşallah çıtayı daha da yükseye çıkaracağız, büyümeden asla taviz vermeyeceğiz. Kişi başına geliri arttıracağız, yeni iş, istihdam alanları oluşturacağız, 81 il için yatırımları arttırarak sürdüreceğiz.









