İlçe binasında dün gerçekleşen toplantıya AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar, Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci, Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba, Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, Dilovası İlçe Başkanı Osman Akbulut, Çayırova İlçe Başkanı Zafer Kılıç ve Kocaeli Eski Milletvekili Mehmet Ali Okur ile il yöneticileri katıldı.Toplantıda ilk olarak AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba konuşma yaparak, “16 Ekim’de Büyük Kocaeli Mitingi Gebze’de yapılacak. Onun öncesinde bir değerlendirme toplantısı yapacağız. Mitingin burada yapılması bizleri çok mutlu etti. Bu mitingin üstesinden geleceğiz. Başbakanı Gebze'de en iyi şekilde ağırlayacağız” dedi. Soba’nın ardından Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu konuşarak, “1 Kasım’da Türkiye yeniden seçime gidiyor. Bu seçim Türkiye için çok önemli. Dönüm noktasıdır. Türkiye’nin en parlak dönemleri tek başına iktidarlar döneminde oldu. Seçim sisteminden dolayı 4 parti barajı geçti ve tek başına iktidar çıkmadı. Yerel yöneticiler olarak hükümetler bizim önümüzü açarsa daha güzel hizmetler yaparız. Sayın Cumhurbaşkanımızın, Başbakanlığı döneminde yerele çok önemli katkılar sundu ve bunlarda hizmete dönüştü. Gebze bölgesi stratejik bir yerdir. 11 yıldır Gebze bölgesine hizmet etmekten onur duyuyoruz. Seçimlerin önemli göstergelerinden birisi de mitingler. Yıllardır Gebze’de miting yapamadık. Halkımızla kucaklaşmamız, her zaman beraber olmamız zaten devam ediyor. Önümüzde ki seçimde biz daha fazla vekil çıkararak tek başına iktidara önemli bir katkı yapacağız” diye konuştu.Son olarak AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şemsettin Ceyhan konuşarak şunları söyledi; “Bugün mitingle alakalı toplandık. Her seçimin en önemli göstergesi mitingler. 2002 yılında ilk mitingi Gebze'de yapmıştık. AK Parti'nin startını Gebze'den verdik. 12 yıl sonra tekraren yine bir Kasım ayında bu seçimin mitingini Gebze'de yapalım istedik. Bu talebi ilettik ve bu talebimiz kabul edildi. Tam 13 yıl sonra o tarihin iki gün evveline seçime gidiyoruz ve bu seçimin mitingini Gebze’de yapalım istedik. Gebze bölgesine ve Kocaeli’mize hayırlı olsun. Bizler Gebze’den her zaman seçmen ve teşkilat bazında hep destek gördük. Mitingin yapılacağı mekan, organizasyon detaylarını burada müzakere edeceğiz. Trafikte yaşanabilecek aksaklıklarda ilgili olarak emniyetimizle görüşüyoruz sorun çıkmasını engelleyeceğiz. Oylarımızı 1 Kasımda en az yüzde 10 artırıp, 7 vekil çıkartmanın meşalesini bu mitingde yakacağız. Biz 7 Haziran’da, Perşembe pazarında 100 bin kişilik miting yapmıştık. Sayısal değerlere bakacağız tabi ama bu sefer sayıdan ziyade o meydanı hınca hınç dolduracağız. Herkesi orada ağırlayacağız. İşin kısası Cumhuriyet Meydanı en büyük kalabalığını 2002’de ki mitingimizde ki gördü, ondan sonra hiçbir mitingde göremedik bu coşkuyu. 16 Ekim’de kendimize ait rekoru egale edeceğiz. Gebze bu mitingi gönül amla için değil hak ettiği için yapacaktır” cümlelerini kullandı.
SİYASET
Yayınlanma: 09 Ekim 2015 - 10:29
Güncelleme: 09 Ekim 2015 - 10:30
Ak Parti, Başbakan'a hazır!
Önümüzdeki hafta Cuma günü ilimize gelecek olan Başbakan Ahmet Davutoğlu için Ak Parti’de ohal ilan edildi. Parti kurmayları Gebze’de bir araya gelerek basınla buluştu.
SİYASET
09 Ekim 2015 - 10:29
Güncelleme: 09 Ekim 2015 - 10:30









