Açılış Cuma günü 1 saat gecikmeli olarak 16.30’da gerçekleşti. Kurdele kesimi öncesi siyasiler birer konuşma yaptı. İlk konuşmayı İlçe Başkanı Hasan Soba gerçekleştirdi. Soba açıklamasında, “Ak Parti Gebze teşkilatları olarak böyle bir SKM kararı aldık ve sayın bakanımızın eşliğinde inşallah bugün de açılışını yapacağız. Amacımız Ak Parti’yi yeniden iktidar yapmaktır ve Kocaeli’den en az 7 vekili kazanmaktır” dedi. Soba’nın ardından Gebze Belediye Başkanı ve AK Parti İl Başkanı da birer selamla konuşmasında bulundu. Mikrofonu son olarak eline Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık aldı.HİZMETE BOĞACAĞIZ!
Sanayi Bakanı Fikri Işık’ın, Gebze SKM açılışındaki önemli açıklamalar şöyle oldu; “Gebze’den aldığımız desteğe borcumuzu hizmet yaparak ödüyoruz. Gebze bizim en önemli önceliğimiz oldu. Gebze'nin her zaman AK Parti'nin arkasında durmasına ve destek vermesi bizleri memnuniyet verdi. İktidara geldikten sonra Gebze'nin sorunlarını çözmek için elimizden geleni yaptık. Gebze'de büyük bir altyapı atağı başlattık. Girişi çıkışı olmayan bir ilçe Anibal Kavşağı ile modern bir görünümüne kavuşacak. Askeri Alan'da en az çok 350 dönümlük bir Kışla Parkı yapacağız. Beylikdağı'nı bir mesire alanı yapacağız. Taşocaklarını taşıyacağız ve Gebze Parkı yapacağız” dedi.
MUHALEFETE YÜKLENDİ
Konuşmasının son bölümünde muhalefete yüklenen Bakan Işık, “Muhalefet Partileri, hele ki CHP'liler seçim biter Gebze'yi unuturlar. Gebze'nin hiçbir sorunu le ilgilenemezler. Sadece mecliste kanun teklifi vermişler. Gebze AK Parti ile gerçekten değişim başlattı. Bu değişimi 1 Kasım seçimi ile yeni bir boyuta çıkaracağız. Yerli otomobil araştırma merkezi Gebze'de. ilk Milli çip fabrikasını Gebze'de kuracağız. 13 yılda Gebze'ye büyük hizmetler yaptık. Türkiye'deki istikrarın sürmesi istiyoruz. Kocaeli'nde 7 vekil çıkarırsak Türkiye'de tek başına iktidar oluruz. Cemil Yaman içimizden biri. Sizlerin desteğiyle Cemil Yaman'ın seçilmesini istiyoruz." Diyerek sözlerini bitirdi.
Sanayi Bakanı Fikri Işık’ın, Gebze SKM açılışındaki önemli açıklamalar şöyle oldu; “Gebze’den aldığımız desteğe borcumuzu hizmet yaparak ödüyoruz. Gebze bizim en önemli önceliğimiz oldu. Gebze'nin her zaman AK Parti'nin arkasında durmasına ve destek vermesi bizleri memnuniyet verdi. İktidara geldikten sonra Gebze'nin sorunlarını çözmek için elimizden geleni yaptık. Gebze'de büyük bir altyapı atağı başlattık. Girişi çıkışı olmayan bir ilçe Anibal Kavşağı ile modern bir görünümüne kavuşacak. Askeri Alan'da en az çok 350 dönümlük bir Kışla Parkı yapacağız. Beylikdağı'nı bir mesire alanı yapacağız. Taşocaklarını taşıyacağız ve Gebze Parkı yapacağız” dedi.
MUHALEFETE YÜKLENDİKonuşmasının son bölümünde muhalefete yüklenen Bakan Işık, “Muhalefet Partileri, hele ki CHP'liler seçim biter Gebze'yi unuturlar. Gebze'nin hiçbir sorunu le ilgilenemezler. Sadece mecliste kanun teklifi vermişler. Gebze AK Parti ile gerçekten değişim başlattı. Bu değişimi 1 Kasım seçimi ile yeni bir boyuta çıkaracağız. Yerli otomobil araştırma merkezi Gebze'de. ilk Milli çip fabrikasını Gebze'de kuracağız. 13 yılda Gebze'ye büyük hizmetler yaptık. Türkiye'deki istikrarın sürmesi istiyoruz. Kocaeli'nde 7 vekil çıkarırsak Türkiye'de tek başına iktidar oluruz. Cemil Yaman içimizden biri. Sizlerin desteğiyle Cemil Yaman'ın seçilmesini istiyoruz." Diyerek sözlerini bitirdi.





