Bölgesel Gelişim Akademi Ligi’nde ilk yarı perdesi bu hafta oynanacak maçların ardından inecek. Geride kalan 10 haftalık periyotta daha çok U19 takımıyla sıçrama gösteren, diğer yaş gruplarında ise tecrübesiz bir kadroya sahip olması nedeniyle istediği sonuçları alamayan Gebzespor, ilk yarıya Sultanbeyli Belediyespor ile oynayacağı maçla nokta koyacak. Yıllardır bu ligde oynamanın verdiği avantajı elinde bulunduran Darıca Gençlerbirliği ise son iki haftada yakaladığı çıkışı sürdürmek için bu hafta Zonguldak Kömürspor maçına çıkacak. Lige 35 günlük devre arası tatili koyan TFF, ikinci yarı maçlarını 30 Aralık’ta başlatacak.
SPOR
Yayınlanma: 20 Kasım 2018 - 16:20
Akademi'de ilk yarı bitiyor
Bölgesel Gelişim Akademi Ligi’nde ilk yarı perdesi bu hafta oynanacak maçların ardından inecek.
SPOR
20 Kasım 2018 - 16:20









