Wellborn Otelde düzenlenen veda yemeğine; Vali Aksoy’un yanı sıra Deniz Eğitim ve Öğretim-Garnizon Komutanı Tümamiral Kadir Yıldız, Gölcük Deniz Ana Üs Komutanı Tuğamiral Yavuz Kılıç, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Kocaeli Cumhuriyet Başsavcısı Habib Korkmaz, Adalet Komisyonu Başkanı Muhiddin Paça, Gebze Cumhuriyet Başsavcısı Erdal Kuruçay, Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sadettin Hülagü, Gebze Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muhammed Hasan Aslan, İl Emniyet Müdürü Necati Denizci ve İl Jandarma Komutanı Albay Osman Aslan katıldı.“HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Karaosmanoğlu yapmış olduğu konuşmasında, “İki yıla yakın bir süredir Sayın Valimizle sevgi ve saygı içerisinde çalıştık. Bürokrasiyle, askeri, yargı ve bunun gibi hepimizin konuları farklı ama görevimiz birdir, kamudur. Kamu hizmetinde sen ben olmaz, karşılıklı anlayış olmalıdır. Yaklaşık 15 yıldır Başkanlık görevini sürdürüyorum, bu 15 yıl içerisinde güzel bir ekip oluşturduk, bu ekiplerimizin başları hep vali oldu ve bu güne kadar 3 vali yetiştirdik. Sayın Valimizin Kocaeli’ye çok büyük hizmetleri oldu. Kendisine Kocaeli halkı adına teşekkür ediyorum. Bu güzel akşam için başta Sayın Valimiz olmak üzere burada bulunan herkese teşekkür ediyorum” dedi."ÇOK FARKLI ÖZELLİKLERİ VAR"
Karaosmanoğlu’na Kocaeli’ne yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür etmek amacıyla veda yemeği düzenlediklerini belirten Aksoy; “Büyükşehir Belediye Başkanımızın, Kocaeli’nin gerek alt yapısında gerek sosyal, kültürel ve ekonomik alanda gelişmesinde çok önemli hizmetleri oldu. Türkiye’nin ilk Büyükşehir modeli İstanbul ile birlikte Kocaeli’nde ortaya kondu. Kocaeli’nin başarısı Türkiye’ye örnek oldu ve şu anda Büyükşehir Belediye sayımız 30’a yükseldi. 2 yıldır Kocaeli’nde görev yapıyorum. Görev yaptığım diğer illerde de büyükşehir başkanlarımızla çalışma fırsatım oldu, burada Büyükşehir Belediye Başkanımızı diğer başkanlarla kıyasladığımda daha farklı özellikleri ortaya çıkıyor. "MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM"
Özellikle Kocaeli’nde eğitim, spor başta olmak üzere birçok alanda hizmeti ortaya koyan bir yapıda. Konulara sağduyuyla yaklaşan ve çözüm odaklı yaklaşan bir belediye başkanımızdı. Kendisine bütün kurumlar adına teşekkür ediyorum hizmetleri gerçekten Kocaeli’nde oldukça fazla. Önemli olan bu görevlerimizi bıraktıktan sonra arkadan güzel bir şekilde anılabilmektir. Sayın Belediye Başkanımız Kocaeli’nde daima güzel duygularla anılacak. Bu yönüyle kendisine hizmetleri için teşekkür ediyorum. Bundan sonra sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum” ifadelerini kullandı. Vali Aksoy, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’na ilimize yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, günün anısına hediye verdi.
Karaosmanoğlu yapmış olduğu konuşmasında, “İki yıla yakın bir süredir Sayın Valimizle sevgi ve saygı içerisinde çalıştık. Bürokrasiyle, askeri, yargı ve bunun gibi hepimizin konuları farklı ama görevimiz birdir, kamudur. Kamu hizmetinde sen ben olmaz, karşılıklı anlayış olmalıdır. Yaklaşık 15 yıldır Başkanlık görevini sürdürüyorum, bu 15 yıl içerisinde güzel bir ekip oluşturduk, bu ekiplerimizin başları hep vali oldu ve bu güne kadar 3 vali yetiştirdik. Sayın Valimizin Kocaeli’ye çok büyük hizmetleri oldu. Kendisine Kocaeli halkı adına teşekkür ediyorum. Bu güzel akşam için başta Sayın Valimiz olmak üzere burada bulunan herkese teşekkür ediyorum” dedi."ÇOK FARKLI ÖZELLİKLERİ VAR"
Karaosmanoğlu’na Kocaeli’ne yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür etmek amacıyla veda yemeği düzenlediklerini belirten Aksoy; “Büyükşehir Belediye Başkanımızın, Kocaeli’nin gerek alt yapısında gerek sosyal, kültürel ve ekonomik alanda gelişmesinde çok önemli hizmetleri oldu. Türkiye’nin ilk Büyükşehir modeli İstanbul ile birlikte Kocaeli’nde ortaya kondu. Kocaeli’nin başarısı Türkiye’ye örnek oldu ve şu anda Büyükşehir Belediye sayımız 30’a yükseldi. 2 yıldır Kocaeli’nde görev yapıyorum. Görev yaptığım diğer illerde de büyükşehir başkanlarımızla çalışma fırsatım oldu, burada Büyükşehir Belediye Başkanımızı diğer başkanlarla kıyasladığımda daha farklı özellikleri ortaya çıkıyor. "MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM"
Özellikle Kocaeli’nde eğitim, spor başta olmak üzere birçok alanda hizmeti ortaya koyan bir yapıda. Konulara sağduyuyla yaklaşan ve çözüm odaklı yaklaşan bir belediye başkanımızdı. Kendisine bütün kurumlar adına teşekkür ediyorum hizmetleri gerçekten Kocaeli’nde oldukça fazla. Önemli olan bu görevlerimizi bıraktıktan sonra arkadan güzel bir şekilde anılabilmektir. Sayın Belediye Başkanımız Kocaeli’nde daima güzel duygularla anılacak. Bu yönüyle kendisine hizmetleri için teşekkür ediyorum. Bundan sonra sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum” ifadelerini kullandı. Vali Aksoy, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’na ilimize yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, günün anısına hediye verdi.





