Gebzespor’un yeni teknik patronu Alaettin Çiçek, 11 yıl sonra yeniden teknik direktör olduğu Gebzespor’daki mesaisine bugün öğleden sonra başladı. Tesislerde oyuncularla tanışan ve onlara isteklerini aktaran Çiçek, el birliğiyle Gebzespor’u bulunduğu durumdan kurtaracaklarını söyledi. Ardından takımın başında ilk antrenmanına çıkan Çiçek, yeni talebelerinden yapmalarını istediği hareketleri bizzat kendisi gösterdi. Gebzespor yarın sabah salonda yapacağı antrenmanla Silivrispor maçının hazırlıklarını sürdürecek.
SPOR
Yayınlanma: 20 Kasım 2018 - 15:40
Alaettin Çiçek 'bismillah' dedi
Gebzespor’un yeni teknik patronu Alaettin Çiçek, 11 yıl sonra yeniden teknik direktör olduğu Gebzespor’daki mesaisine bugün öğleden sonra başladı.
SPOR
20 Kasım 2018 - 15:40









