Deplasmanda Gölcük Asarköy’ü 3-2 mağlup eden 1.Küme C Grubu ekibimiz Darıca Kale Bayramoğluspor, centilmenlik adına unutamayacağı bir maç yaşadı. Hisareyn Stadı’nda çok iyi ağırlandıklarını belirten kırmızı-mavili takımın teknik sorumlusu Selim Özkan, “Bunca yıl futbolun içindeyim. Ben böyle centilmenlik görmedim. Kora kor bir maç oynadık ve tribünde en ufak bir kötü söz işitmedik. Her yönüyle keyif aldığımız bir maçtı. Bu vesileyle Gölcük Asarköy Başkanı’na, yönetimine, futbolcularına ve taraftarlarına çok teşekkür ediyorum. Bizleri çok iyi ağırladılar, maç sonrasında da alkışlarla uğurladılar” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 31 Ekim 2016 - 10:55
Alkışlarla uğurlandılar
SPOR
31 Ekim 2016 - 10:55









