Gebzespor’un Bölgesel Gelişim Akademi Ligi’ne katılıp katılmayacağı belirsizliğini koruyor. Maddi sorunlardan ötürü Akademi projesini bir sonraki sezona erteleme düşüncesinde olan yönetim kurulu son anda fikrini değiştirdi. Gebze Amatör Spor Evi’nde önceki akşam Gebze merkezli amatör kulüplerin yöneticileri ile toplantı yapan Gebzespor Başkanı Abbas Sır ve altyapıdan sorumlu yöneticiler, Gebzeli kulüplerin futbolcu desteğiyle lige girmek istediklerini belirttiler. Kocaeli Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (KASKF) Başkanı Murat Aydın’ın da hazır bulunduğu toplantının son derece verimli geçtiği, Gebze amatör spor kulüplerinin yöneticileri de Gebze futbolunun gelişmesi açısından Gebzespor’un Akademi Ligi’ne muhakkak katılması yönünde görüş belirttikleri öğrenildi.KARAOSMANOĞLU’NDAN DESTEK İSTEYECEKLER
Gebzespor’un Akademi Ligi’nde yer almasını isteyen KASKF Başkanı Murat Aydın’ın, mor-beyazlı altyapının sezonluk ihtiyaçlarının karşılanması için Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’ndan destek isteyeceği öğrenildi. Buna göre Aydın ve beraberindeki altyapıdan sorumlu yöneticilerinin yarın Başkan Karaosmanoğlu ile Gebze’de bir araya gelmeleri bekleniyor.
Gebzespor’un Akademi Ligi’nde yer almasını isteyen KASKF Başkanı Murat Aydın’ın, mor-beyazlı altyapının sezonluk ihtiyaçlarının karşılanması için Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’ndan destek isteyeceği öğrenildi. Buna göre Aydın ve beraberindeki altyapıdan sorumlu yöneticilerinin yarın Başkan Karaosmanoğlu ile Gebze’de bir araya gelmeleri bekleniyor.









