Etkinlikler kapsamında hastane içerisinde bilgilendirme stantları kuruldu. Programa, hasta ve yakınlarının yanı sıra anne adayları ile emziren anneler de katıldı. Sağlık Bakım Hizmetleri ve ilgili birim çalışanları, anne sütünün bebekler için en mükemmel ve ideal besin olduğuna dikkat çekti. Anne adaylarının bilinçlendiği etkinlik kapsamında yapılan açıklamada anne sütünün ne kadar değerli bir besin olduğu aktarıldı. Anne adaylarına ve emziren annelere yönelik yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi, “Bütün bebekler ve çocuklar sağlıklı olmak, sağlığını korumak için yeterince beslenme hakkına sahiptir. Emzirme, bebeğin bağışıklık sistemini güçlendiren antikorlar ve besin maddeleri sağlar. Sayısız özelliğiyle bir yaradılış mucizesi olan anne sütü, yeni doğan bir bebeğin ilk 6 ay ihtiyacı olan her besini tek başına sağlayabilen en doğal, en taze ve en ekonomik besindir. Bebekler, 6. aydan sonra ek gıdalarla birlikte 2 yaş ve üzerine kadar emzirilmeye devam edilmelidir.”
GÜNDEM
Yayınlanma: 11 Ağustos 2025 - 14:01
Anne sütünün önemi anlatıldı
Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 1-7 Ağustos Dünya Emzirme Haftası kapsamında anne sütünün önemini vurgulamak amacıyla çeşitli bilgilendirme etkinlikleri düzenledi.
GÜNDEM
11 Ağustos 2025 - 14:01






