Gebze İlçe Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programa, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’ın eşi Songül Aktaş, Gebze Kaymakamı’nın eşi Döne Özyiğit, Gebze İlçe Sağlık Müdürü Dr. İlhan Kadıoğlu, Kocaeli Anneleri Derneği Başkanı Hande Kaya, sağlık yöneticileri, kadın muhtarlar ve çeşitli kurum temsilcileri katıldı. Toplantıda proje kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında Eğitim Birim Sorumlusu Gülüzar Sertbel tarafından sunum yapıldı. Sunumda Sağlıklı Hayat Merkezlerinin koruyucu sağlık hizmetlerindeki rolü, vatandaşlara sunulan ücretsiz hizmetler ve sağlık okuryazarlığını artırmaya yönelik çalışmalar hakkında bilgilendirme yapıldı. Programın devamında Gebze İlyasbey Sağlıklı Hayat Merkezi ziyaret edilerek yürütülen hizmetler yerinde incelendi. Sağlık çalışanlarıyla gerçekleştirilen görüşmelerde koruyucu sağlık hizmetleri üzerine bilgi ve deneyim paylaşımı yapıldı. Etkinliğin son bölümünde ise Gebze İlyasbey Sağlıklı Hayat Merkezi Gebe Okulu ziyaret edildi. Burada gebelik eğitimlerini başarıyla tamamlayan anne adaylarına sertifikaları takdim edildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 15:18
Anneler 'Sağlıklı Hayat Merkezleriyle' buluştu
Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü ile Kocaeli Anneleri Derneği iş birliğinde hayata geçirilen “Annelerle Sağlıklı Hayat Merkezlerini Keşfediyoruz” projesi kapsamında Gebze’de tanıtım toplantısı düzenlendi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026 - 15:18







