1.Küme A Grubu’nda koşar adım şampiyonluğa ilerleyen Arapçeşmespor’un önü artık açık. En yakın takipçisi Kartepe Suadiye’yi dün akşam Metin Oktay Stadı’nda konuk eden ekibimiz, ilk yarıda Serdar ve Mehmet’in ayağından bulduğu penaltı golleriyle rakibini 2-0 mağlup etti. Grubundaki liderliğini sağlamlaştıran Arapçeşmespor ilk yarının son hafta maçını Pazar günü Şekerpınar Stadı’nda Çayırova Serhat’la oynayacak.
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2016 - 15:27
Arapçeşme penaltıyla vurdu
SPOR
24 Kasım 2016 - 15:27









