Geçtiğimiz sezon 2.Küme Play-Off maçlarında başarılı olarak 1.Küme’ye terfi eden Arapçeşmespor, 2016-2017 sezonu hazırlıklarına cuma akşamı start veriyor. 1.Küme’de bekleme yapmak istemeyen ve bu doğrultuda hedefini Amatör Süper Lig olarak belirleyen mor-yeşilli ekip, antrenör Ethem Kılıç idaresinde yeni sezonun ilk çalışmasını saat 20.00’de Metin Oktay Stadı’nda gerçekleştirecek. Kadrosunu büyük oranda yenileyen, aralarında Çayırovaspor’dan Serdar Zengin ve Denizli Köyüspor’dan Turgay Aşkın’ın da bulunduğu toplam 14 oyuncuyla el sıkışan Arapçeşmespor, 23 Eylül’de başlayacak olan lige sıkı bir şekilde hazırlanacak.
SPOR
Yayınlanma: 03 Ağustos 2016 - 15:28
Arapçeşme sezonu açıyor
SPOR
03 Ağustos 2016 - 15:28









