2 takımın 1.Küme’ye yükseleceği Play-Off heyecanı önceki gün 5 ayrı statta oynanan 7 maçla start aldı. Flaş transferler yapmasına rağmen mücadele verdiği 2.Küme G Grubu’nda şampiyonluk hedefine ulaşamayan Arapçeşme, Gölcük İ.Y. ile oynadığı Play-Off ilk maçını 3-0 kazanarak 2.Tur’a yükseldi. Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’ndaki mücadelede başarılı bir oyun sergileyen Arapçeşmespor 12.dakikada 1-0’ı buldu. Gol Serdar Zengin imzalıydı. Sıcak havada oynanan maçta rakibini iyice bunaltan Arapçeşme ‘geliyorum’ diyen ikinci gole 49.dakikada ulaştı. Hüseyin nefis golüyle farkı ikiye çıkaran Arapçeşme rakibi karşısında iyice sazı eline aldı. Oyunu istediği gibi çeviren Arapçeşme’de 3’üncü gol gecikmedi. 66. dakikada gelişen Arapçeşme atağında Eğit topu ağlarla buluştu. Geri kalan dakikalarda başka gol olmayınca, Arapçeşme Play-Off’taki ilk maçını 3-0 kazanarak tur atlamış oldu. Arapçeşme’nin 2.Tur’daki rakibi çekilecek kura çekimiyle belli olacak.ARAPÇEŞME 3-0 GÖLCÜK İYSTAT: Mehmet Ali KağıtçıHAKEMLER: Alper Çetin ****, Fatih Özbek ***, Erman Erdoğan ***ARAPÇEŞMESPOR: Uğur ***, Levent ***, Orhan ***, Yusuf Balcı ***, Bahadır *** (Dk. 78 Eray **), Yusuf Tektaş ***, Eğit ***, Köksal ***, Hüseyin ** (Dk. 60 Kaan **), Serdar Zengin ****, Yavuz *** (Dk.60 Musa **)GÖLCÜK İY: Berk **, Tolunay **, Harun ** (Dk 72 Bilal **), Mehmet **, Sefa **, Yasin **, Furkan **, Batuhan **, Hamza **, Emre ** (Dk. 38 Tolunay **), Melih İrdem ** (Dk. 75 Musa **)GOLLER: Dk. 12 Serdar Zengin, Dk. 49 Hüseyin, Dk. 66 Eğit
SPOR
Yayınlanma: 16 Mayıs 2016 - 15:58
Arapçeşme turladı: 3-0
Gözünü 1.Küme’ye çeviren Arapçeşmespor, Gölcük İ.Y. ile oynadığı Play-Off ilk maçında tur atlayan taraf oldu. Mor-yeşilli ekipte goller Serdar, Hüseyin ve Eğit’ten geldi.
SPOR
16 Mayıs 2016 - 15:58









