Karaköprü maçını geride bırakan 3. Lig ekibimiz Gebzespor’da tüm dikkatler Silivri mücadelesine çevrildi. Bugün saat 13.30’da yaptığı antrenman ile 3 puan mesaisine başlayan Menekşe, dış sahada oluşan 11 maçlık kazanamama serisine Silivri’de son vermek isterken, teknik direktör Özgür Vurur da bu doğrultuda öğrencilerine cesaret aşılıyor. Deplasmandaki ilk ve tek 3 puanını 5’nci haftada 3-1 kazandığı Büyükçekmece Tepecik karşısında elde eden Gebzespor, ardından oynadığı 11 maçta 6 beraberlik ve 5 yenilgi almıştı.GOL ATMAKTA ZORLANIYORUZ
11 maçlık periyotta 27 puan kaybeden Gebzespor bu süreçte gol atmakta zorlandı. 6 maçta fileleri göremeyen, diğer 5 maçta ise 7 gol kaydeden temsilcimiz, -11 gol averajına sahip. Yeniden göreve geldiği Gebzespor’da kötü gidişe ‘dur’ diyen Vurur, 11 maçlık deplasman kabusuna da son vermek adına taktik planlar geliştiriyor.EN ZOR DEPLASMAN
Oyuncularını hem taktiksel hem de mental olarak bu maça hazırlayan teknik direktör Özgür Vurur, Silivri maçının şuana kadar oynayacakları en zor deplasman maçlarından biri olacağını söyledi. Vurur’un dünkü antrenman öncesinde futbolcularına “Her deplasman zordur ama bu daha zor olacak. Her şeye rağmen ilk düşüncemiz galibiyet olacak. Son maçtan galip ayrıldık. Moralliyiz. Silivri’de kazanıp, taraftarımızı bir kez daha sevindirmek istiyoruz” dedi.
11 maçlık periyotta 27 puan kaybeden Gebzespor bu süreçte gol atmakta zorlandı. 6 maçta fileleri göremeyen, diğer 5 maçta ise 7 gol kaydeden temsilcimiz, -11 gol averajına sahip. Yeniden göreve geldiği Gebzespor’da kötü gidişe ‘dur’ diyen Vurur, 11 maçlık deplasman kabusuna da son vermek adına taktik planlar geliştiriyor.EN ZOR DEPLASMAN
Oyuncularını hem taktiksel hem de mental olarak bu maça hazırlayan teknik direktör Özgür Vurur, Silivri maçının şuana kadar oynayacakları en zor deplasman maçlarından biri olacağını söyledi. Vurur’un dünkü antrenman öncesinde futbolcularına “Her deplasman zordur ama bu daha zor olacak. Her şeye rağmen ilk düşüncemiz galibiyet olacak. Son maçtan galip ayrıldık. Moralliyiz. Silivri’de kazanıp, taraftarımızı bir kez daha sevindirmek istiyoruz” dedi.









