Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Lüleburgaz maçı sonrası yaptığı açıklamada, “Avantajımız golü erken bulmamızdı” dedi. Rakipleri karşısında kazanılan galibiyetin önemine dikkat çeken tecrübeli teknik adam, “Açıkçası Lüleburgaz’dan çekiniyordum. Bizi yenmek için sahaya çıkmışlardı. Güven’in 6.dakikada golü atması işimizi kolaylaştırdı. Ardından yakaladığımız pozisyonları sonuca yansıtınca farklı galibiyet geldi. Futbolun meyvesi gol… Yakaladığın pozisyonları değerlendireceksin. Bayrampaşa Tuna maçında bunu yapamamıştık. Lüleburgaz maçında ise girdiğimiz pozisyonlar gol olarak sonuçlandı. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Bu galibiyete çok ihtiyacımız vardı” dedi.ÇORLU HAZIRLIKLARI BAŞLIYORGebzespor önümüzdeki Pazar günü oynayacağı Çorluspor 1947 maçının hazırlıklarına yarın start veriyor. Bugünü izinli olarak geçiren mor-beyazlı kramponların tesislerde toplanma saati 14.00. Haftanın ilk çalışması ise saat 15.00’de teknik direktör Cengiz Demir yönetiminde start alacak. Temsilcimiz ilk maçta 1-0 yenildiği rakibinden rövanşı almayı hedefliyor.
SPOR
Yayınlanma: 08 Şubat 2016 - 17:07
Avantajımız erken gol
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Lüleburgaz maçı sonrası yaptığı açıklamada, “Avantajımız golü erken bulmamızdı” dedi.
SPOR
08 Şubat 2016 - 17:07









