Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı aynı zamanda AK Parti Düzce Milletvekili Dr. Faruk Özlü, Gebze’de yaşayan Düzcelilerle bir araya geldi. Beylikbağı Ahmet Pembegüllü Kültür Merkezi’nde hemşeriyle buluşan Bakan Özlü, Düzcelilerden güçlü bir ‘Evet’ istediğini vurguladı. Toplantıya AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba, AK Partili siyasiler, Düzceliler ve Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker katıldı. Sohbet edasında geçen görüşmede ilk sözü Gebze Düzceli Dernekleri adına Cemal Yeşilyurt yaptı. Yeşilyurt; “Sayın bakanımızı Gebze’mizde ağırlamaktan büyük onur duyuyoruz, hoş geldiniz sayın bakanım şerefler verdiniz” dedi. Bakan Özlü ise yaptığı konuşmanın ardından Düzcelilerden gelen soruları yanıtladı.






