Gebzespor’u 5 yıl aradan sonra 3.Lig’e taşıyan teknik direktör olarak tarihe geçen Özgür Vurur, transfer çalışmalarını gazetemize değerlendirdi. İmkanlar dahilinde iyi oyuncularla anlaştıklarını dile getiren Mor-Beyazlı teknik adam,“Çok para harcamakla maalesef şampiyon olunmuyor. Bunun örneğini geçen sezon biz yaşadık. 3.Lig’e çıkan takımlar arasında en az para harcayan takım belki de bizdik. Önemli olan az paraya çok iş yapmak. 3.Lig’de 350 bin TL’ye fubolcu alan onca kulüp var. Sonuçta 54 takım arasında 3 takım şampiyon olacak, 3 takım da Play-Off’tan 2.Lig’e çıkacak. Yani çok para harcamayla şampiyon olunmaz. Biz BAL bütçesine transfer yapıyoruz, gayette iyi oyuncular aldık” dedi.TRANSFERLERDEN MEMNUNUM
Yapılan transferlerden memnun olduğunun altını çizen Vurur, “Ziya, Abdulsamet, Anıl, Mustafa Kara, İslam, Ferhat, Şefik ve Kemal… Hepsi de Gebzespor’a katkı sunacak isimler. İç transferde ise kalması gerekenler kaldı. Şuanki kadromuz, yapılacak birkaç transfer sonrasında 3.Lig için yeterli olacak. Şampiyonluk gibi bir iddiamız yok. Olursak da ‘yok’ demeyiz. Hedefimiz, koşan, mücadele eden ve son düdüğe kadar maçtan kopmayan bir Gebzespor takımı izlettirmek” diye konuştu.
Yapılan transferlerden memnun olduğunun altını çizen Vurur, “Ziya, Abdulsamet, Anıl, Mustafa Kara, İslam, Ferhat, Şefik ve Kemal… Hepsi de Gebzespor’a katkı sunacak isimler. İç transferde ise kalması gerekenler kaldı. Şuanki kadromuz, yapılacak birkaç transfer sonrasında 3.Lig için yeterli olacak. Şampiyonluk gibi bir iddiamız yok. Olursak da ‘yok’ demeyiz. Hedefimiz, koşan, mücadele eden ve son düdüğe kadar maçtan kopmayan bir Gebzespor takımı izlettirmek” diye konuştu.









