Yayınladığı mesajda yaşlılarımızın kültürümüzü yarınlara taşıma adına çok önemli olduğunun altını çizen Nalbant; ”Her insan için değişik mana ve önem ifade eden yaşlılık, hayatın çok özel bir dönemidir. Yaşlılarımız dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en değerli varlıklarımızdır. Gebze Fatih Devlet Hastanesi olarak, sevginin en güzeline layık, saygıdeğer büyüklerimizin Yaşlılar Haftası’nı kutluyor, kendilerine uzun, sağlıklı ve hayırlı ömürler diliyoruz” şeklinde açıklamalarda bulundu.
SAĞLIK
Yayınlanma: 21 Mart 2018 - 12:08
Başhekim Nalbant'tan Yaşlılara Saygı Haftası mesajı
Gebze Fatih Devlet Hastanesi Başhekimi Gökhan Nalbant, yaşlılar haftası dolayısı ile bir mesaj yayınladı.
SAĞLIK
21 Mart 2018 - 12:08









