Gebzespor'da sıcak saatler yaşanıyor. 3 maçta 1 puan çıkaran ve şampiyonluk şansını yok denecek kadar azaltan Gebzespor'da teknik ekip tabir olarak topun ağzında. Gebzespor'da yardımcı antrenör pozisyonunda gözükse de, sorumlu bazında takımın başında bulunan Ömer Seyfettin Bağlar, istifa edip etmeyecekleri ile ilgili net bir ifade kullanmadı. 10.23'da telefonla ulaştığımız Bağlar, 'istifa etmeyi düşünüyor musunuz ?' sorusuna "Ortada bir başarısızlık var. Bırakmamız yararlı olacaksa, sorun yok hemen istifa ederiz. Başkan kalsın, biz gidelim" dedi. Bağlar ardından ise "Şuan başkanın kapısının önündeyim. Birazdan gereken açıklama Başkan tarafından yapılır" diyerek konuşmasını tamamladı.
SPOR
Yayınlanma: 19 Ekim 2015 - 10:26
Güncelleme: 19 Ekim 2015 - 16:02
Başkan kalsın, biz gidelim
Gebzespor'da yardımcı antrenör pozisyonunda gözükse de, sorumlu bazında takımın başında bulunan Ömer Seyfettin Bağlar, bugün saat 10.30'da Başkan İlker Çakır'ın yanındaydı. Bağlar, "Başkan kalsın, biz gidelim" dedi.
SPOR
19 Ekim 2015 - 10:26
Güncelleme: 19 Ekim 2015 - 16:02









