Karşılaşma öncesi soyunma odasına giderek futbolculara başarılar dileyen Başkan Köşker ardından tribünleri dolaşarak taraftarı selamladı. Gebzespor’un taraftar grubu Eskiçarşı’ya da orta sahadan 3’lü çektiren Köşker, gösterilen ilgi karşısında memnun kaldı.
SPOR
Yayınlanma: 25 Mart 2018 - 18:38
Başkan Köşker 3'lü çektirdi!
Gebzespor’a bu sezon önemli katkısı bulunan Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, uzun bir aradan sonra maça gelerek yaşanan şampiyonluk heyecanına ortak oldu.
SPOR
25 Mart 2018 - 18:38









