Yenigün Gazetesi’nin, Darıca G.B.’nin 3 Eylül’de oynayacağı ilk maç olan Maltepespor mücadelesinin bilet satış gelirinin 15 Temmuz darbe girişimi sırasında şehit olan vatandaşlarımızın ailelerine verilmesiyle ilgili yaptığı çağrı, Darıca Gençlerbirliği yönetiminden olumlu karşılandı. Yönetim kurulu adına açıklama yapan Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk, Maltepespor maçının gelirinin şehit ailelerine bağışlanacağını açıkladı. Öztürk yaptığı basın açıklamasında, ülkenin içinde bulunduğu koşullarda Darıca Geçlerbirliği’nin ve taraftarlarının elinden gelen katkıyı yapacağını belirterek, tüm Darıcalıları bu maça davet etti. Ülkenin son dönemde verdiği şehitlerin kendilerinde yara açtığını ifade eden Öztürk, şöyle konuştu: ''Yönetim olarak toplanıp ‘Bu sıkıntılı günlerde ülke için ne yapabiliriz?’ diye düşündük. Darıca Gençlerbirliği ailesi olarak şehit aileleri için bir yardım kampanyası yapma kararı aldık. 3 Eylül’de sahamızda oynayacağımız Maltepespor maçının hasılatını terör mağdurlarına bağışlayacağız. Maltepespor maçında tezahüratlarımızla, afişlerimizle askeri darbe girişimini ve terörü lanetleyeceğiz. Taraftarımızın stadı doldurmasını istiyoruz. Teröre olan kızgınlığımızı stadımızda haykıracağız” dedi.TARAFTARLARDAN TAM DESTEKDarıca Gençlerbirliği Taraftarlar Derneği Başkanı Hasan Zengin ise tüm Darıcalıları bu önemli maça davet ederek, “Gün birlik günüdür. Sezonun ilk maçının gelirini şehit ailelerimize bağışlayacağız. Başkanlarımız ve yönetimimizin bu kararını destekliyoruz. Bizler de bu organizasyona tam destek verip, stadı dolduracağız” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ağustos 2016 - 12:47
Güncelleme: 10 Ağustos 2016 - 12:51
Başkan Öztürk açıkladı
SPOR
10 Ağustos 2016 - 12:47
Güncelleme: 10 Ağustos 2016 - 12:51









