Darıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk, hakem Volkan Okur’un kötü yönetimine büyük tepki gösterdi. Maçın bitiş düdüğüyle sahaya giren ve hakem triosunu alkışlarla protesto eden Başkan Öztürk’ü Darıca Emniyet Müdürü Hasan Aydoğan sakinleştirdi. Başkan Öztürk maçtan kısa bir süre sonra ise sosyal medya hesabından sert ifadeler kullandı. Alınan yenilgiye Darıca’da sevinenlerin olduğunu ileri süren Başkan Öztürk, “Darıca Gençlerbirliği yenildi diye kıs kıs gülen şerefsizler... Sahada oynayan sizin takımınız, Ermenistan değil. Allah içimi biliyor, sizden hiçbir şey beklemiyorum. Sadece gözüme görünmeyin bana yeter…” paylaşımında bulundu.
SPOR
Yayınlanma: 18 Eylül 2016 - 14:55
Başkan Öztürk öfke kustu!
SPOR
18 Eylül 2016 - 14:55









