Çorlu maçıyla başladığı Gebzespor teknik direktörlüğü görevini Edirne maçı sonrası bırakan Erol Çağlın, camiaya ‘teşekkür’ açıklamasında bulundu. 6 maçlık periyotta takıma 3 maç üst üste kazandıran, elde edilen iki beraberliğin yanı sıra Edirne maçında ise ilk yenilgisini alan Çağlın, “Esas olan Gebzespor’dur. Bir Gebzeli teknik adam olarak her zaman Gebzespor’un emrindeyim. Bana ikinci kez güvenip takıma teslim ettiği için Başkanımız İlker Çakır ile teknik ekibe destek veren ve hep yanımızda olan Gebzespor sevdalısı taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.ORTAKCI’YI ARADI, BAŞARILAR DİLEDİ Bu arada Erol Çağlın, Edirne maçı sonrası yeni teknik direktör Ergun Ortakcı’yı telefonla arayarak ‘hayırlı olsun’ dileğinde bulundu. Çağlın’ın Ortakcı’ya başarılar dilediği ve kendisine her zaman yardımcı olabileceğini söylediği öğrenildi. Bunun üzerine Ortakcı takımla ilgili Çağlın’dan bilgi aldı.
SPOR
Yayınlanma: 19 Aralık 2016 - 14:13
Başkan ve taraftara teşekkür etti
SPOR
19 Aralık 2016 - 14:13









