Stantta görevli personeller organ bağışını, Kişi hayattayken kendi iradesiyle ve tıbben yaşamı sona erdikten sonra doku ve organlarının başka hastaların tedavileri için kullanılmasına izin vermektir diye açıkladı. Organ bağışı için 18 yaşını doldurmuş olmak ve bu dileğin iki tanık huzurunda sözlü olarak yapılması, ayrıca bunun bir hekim tarafından tasdik edilmesi yeterli olmaktadır. Öte yandan ülkemizde organ bağışları İl Sağlık Müdürlükleri, hastaneler veya organ nakliyle ilgili merkezler tarafından kabul edilmektedir.
SAĞLIK
Yayınlanma: 25 Aralık 2015 - 17:21
Başkasına hayat ol
Darıca Farabi Devlet Hastanesi’nde “Organ Bağışı Standı’’ açıldı. Doku ve Organ Bağışı hakkında farkındalık yaratmak, bilgilendirme yapmak amacıyla Poliklinik girişine hazırlanan stant da görevli uzman personeller halkın sorularına cevap vererek, bağış başvurularını kabul ettiler.
SAĞLIK
25 Aralık 2015 - 17:21









