Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kocaeli İl Başkanı Tuncay Batı, il başkanlığı görevindeki birinci yılını yayımladığı mesajla kutladı. Geçen bir yılı değerlendirerek birlik ve beraberlik çağrısı yapan Batı, “Üstlendiğim bu kutlu görevin ağırlığını da, şerefini de yüreğimde taşıyorum. Bu süreçte öğrendim ki; dava yalnızca bir görev değil, gönül ile yapılan bir yolculuktur. Birlikte yürüdüğümüz her adımda kardeşliğimiz büyüdü, inancımız güçlendi. Bu yol, sadece makamların değil; samimiyetin, sadakatin ve vefanın yoludur.” İfadelerini kullandı.
“EN BÜYÜK KAZANCIM GÖNÜLDEN
GÖNÜLE KURULAN BAĞLAR”
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin liderliğinde yürütülen davaya hizmet etmenin onurunu yaşadığını belirten Batı, hem teşkilat mensuplarına hem de Kocaeli halkına teşekkür ederek, “Liderimizin rehberliği, dava arkadaşlarımızın desteği ve hemşehrilerimizin güveniyle geçen bu bir yılda en büyük kazancım, gönül gönüle kurulan bağlar oldu. Rabbime hamdolsun ki, böylesine kutlu bir davada hizmet etme onurunu bana nasip etti. İnancımız, azmimiz ve ülkümüze olan sevdamızla çok daha güzel yarınlara yürüyeceğiz.” diye konuştu.





