Gebzesporlu futbolcular, Türkiye’nin yüreğini dağlayan Batman şehitlerini unutmadı. Mor-Beyazlı futbolcular, Batman’ın Gercüş ilçesi kırsalındaki terör saldırısında şehit olan askerlerimiz için sahaya, “Batman’da şehit olan kahramanlarımızı minnet ile anıyoruz” pankartı ile çıktı. Maçtan öncede 1 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Ekim 2018 - 08:44
Batman şehitlerini unutmadık
Gebzesporlu futbolcular, Türkiye’nin yüreğini dağlayan Batman şehitlerini unutmadı.
SPOR
07 Ekim 2018 - 08:44









