Olay, Osmangazi Mahallesi Beyazıt Sokak'taki bir apartmanda meydana geldi. Kimlikleri henüz belirlenemeyen 2 şüpheli, hırsızlık amacıyla binaya girdi. İki farklı dairenin kapısını zorlayarak açmaya çalışan ancak başarılı olamayan şüpheliler, dairelerden birinin önünde duran iki çift yeni ayakkabıyı çaldı. Şüphelilerden biri, kendi terliklerini apartmanda bırakarak çaldığı ayakkabıyı giydi. Şüphelilerin binaya giriş çıkışları güvenlik kamerasına da yansıdı. Görüntülerde, şüphelilerin binaya ayrı ayrı girdiği, bir süre sonra kapüşonlarını takarak çıktığı ve tekrar geri döndüğü anlar yer alıyor.
"KENDİ TERLİKLERİNİ BURADA BIRAKMIŞ"
Şahısların kapıları açamadıklarını ifade eden Hanbaba, "Bir daireden iki tane yeni ayakkabı beğeniyorlar, onları alıp gidiyorlar. Biri, kendi terliklerini de buraya bırakıp gidiyor. Ayakkabısı çalınan karşı komşum şikayetçi oldu. Bugün büyük bir ihtimalle polisler gelecek, sonucu bekliyoruz" dedi.
Şahısların kapıları açamadıklarını ifade eden Hanbaba, "Bir daireden iki tane yeni ayakkabı beğeniyorlar, onları alıp gidiyorlar. Biri, kendi terliklerini de buraya bırakıp gidiyor. Ayakkabısı çalınan karşı komşum şikayetçi oldu. Bugün büyük bir ihtimalle polisler gelecek, sonucu bekliyoruz" dedi.








