Transfer çalışmalarını titizlikle yürüten 3. Lig ekibimiz Darıca G.B. iki futbolcunun daha transferini bitirdi. Buna göre sarı-yeşilli ekip, kaleci Atilla Koca’nın alternatifi olarak Tuzla’nın genç eldiveni Bekir Demircan’ı, sol kanata da Sandıklı’nın başarılı kramponu İsmail Bulut’u transfer etti. Listesindeki diğer oyuncularla görüşmeler sürüyor.
SPOR
Yayınlanma: 23 Aralık 2015 - 17:28
Bekir ve İsmail bitti
Darıca G.B., Tuzlaspor’dan kaleci Bekir ile Sandıklı’dan İsmail’i renklerine bağladı.
SPOR
23 Aralık 2015 - 17:28









