2014 yılının nisan ayından başlayan proje kapsamında halen 41 adet toplu taşıma aracında ücretsiz wi-fi hizmeti veriliyor. İnternet keyfinin yeni alınan ve sefere konulan 240 adet yolcu otobüsünde yaşanması için de hazırlıklar devam ediyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı hatlarda yer alan ücretsiz wi-fi hizmeti, ilgili GSM operatörü ile düzenli olarak takip ediliyor ve bağlantı istatistikleri/kullanım dataları periyodik olarak raporlanıyor. Kocaeli halkına sunulan bu hizmetle ilgili herhangi bir bağlantı problemi olduğunda sistem otomatik olarak süreç sahiplerine haber veriyor ve anında müdahaleyle sorun gideriliyor. GSM operatörlerinin sağladığı sinyal seviyelerinin kalitesine, coğrafi ve stratejik konumlara bağlı olarak lokal yerlerde anlık internet bağlantı kopmaları yaşanabiliyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 05 Şubat 2016 - 15:08
Belediye otobüslerinde internet keyfi!
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, halkımızın keyifli bir yolculuk yapması için belediye otobüslerinde ve yolcu vapurlarında ücretsiz wi-fi hizmeti veriyor.
GÜNDEM
05 Şubat 2016 - 15:08





